Tuesday, August 27, 2013

VCOA TREENEA BAIK UNTUK JANTUNG


TAHUKAH ANDA? MINYAK KELAPA DARA TREENEA JUGA Pencegah sakit jantung.


Seperti yang diterangkan sebelum ini, minyak kelapa dara tidak meningkatkan kadar kolesterol darah mahupun kadar triglyserid dan gumpalan darah yang berlebihan. 



Bahkan ia dapat merangsang metabolisma, yang dengannya dapat merendahkan kadar kolesterol. Hasil penyelidikan dari tahun 1970 hingga tahun 1980 menunjukan bahawa minyak kelapa baik dara baik untuk jantung meskipun pada waktu itu jenuh dituduh dapat meningkatkan risiko sakit jantung. 

Pengambilan minyak kepala dara terbukti mempunyai banyak pengaruh yang berhubungan dengan penurunan risiko sakit jantung dibandingkan dengan minyak makan lainnya. Minyak kelapa dara juga dapat menurunkan timbunan lemak tubuh, mempertinggi angka kelangsungan hidup, mengurangi pembentukan gumpalan darah, memperkecil radikal bebas didalam sel, menurunkan kadar kolesterol dalam darah dan hati, menambah cadangan antioksidan didalam sel dan menurunkan kadar kemungkinan terjadinya sakit jantung pada masyarakat. 

Dengan mengkonsumsi/mengamalkan pengambilan minyak kelapa dara akan mengurangkan kemungkinan berlakunya serangan penyakit jantung. 

Berdasarkan bukti ini, maka minyak kelapa dara dipandang sangat baik untuk jantung atau setidak-tidaknya tidak berbahaya terhadap jantung. 

Namun ada satu faktor yang mengungkapkan bahawa minyak kelapa dara bukan hanya tidak berbahaya tetapi berperanan amat penting dalam memerangi sakit jantung. 

Kerana begitu luar biasanya peranan minyak kelapa dara maka ia dijangkakan akan segera menjadi senjata baru dalam melawan sakit jantung.

Mencegah lebih baik dari merawat, SAYANGI JANTUNG ANDA


UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ ORDER, BOLEH TERUS HUBUNGI

✎ private message :
https://www.facebook.com/pages/VCO-Treenea/192745960899216?sk=messages_inbox
☎ hotline : 012-9280896
✉ email : order.vcotreenea@gmail.com
☛ website : http://vcotreenea.blogspot.com
 
Kami sedia membantu anda..

 AWESOME TREENEAN’S
#Treenea. We share because we care.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan Anda Di Sini atau di Kotak Pesanan FB kami. Anda akan dilayan dalam masa 24 Jam. ^^ Thank You Darling

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sitegiant E-Commerce