Wednesday, August 28, 2013

APAKAH ITU TERAPI “OIL PULLING”?

Detoksifikasi dan penyembuhan Badan melalui Pembersihan Mulut

Jika anda mempunyai nafas berbau, gusi berdarah atau sakit gigi anda perlu melakukan Terapi “Oil Pulling”. Jika anda mengalami asma, diabetes, arthritis, sakit kepala, migrain atau mana-mana penyakit kronik dan tidak mendapati bantuan, Terapi “Oil Pulling” boleh mempunyai penyelesaian yang anda perlukan. Murah serta senang melakukannya.

Semua penyakit bermula di dalam mulut. Mungkin tidak masuk akal, tetapi kebanyakan penyakit kronik dan berjangkit yang dihadapi oleh masyarakat kita hari ini dipengaruhi oleh kesihatan mulut kita.

Cara melakukan Terapi "Oil pulling dengan TREENEA VCOA LIQUID"

Langkah 1: Perkara pertama dilakukan pada waktu pagi dengan perut kosong dan sebelum sarapan pagi tuangkan satu sudu besar TREENEA VCOA LIQUID ke dalam mulut anda. Kanak-kanak juga boleh melakukannya dengan syarat mereka tidak menelan TREENEA VCOA tersebut/pandai berkumur.

Langkah 2: Gerakkan TREENEA VCOA LIQUID di dalam mulut tanpa menelannya(KUMUR).TREENEA VCOA LIQUID akan digerakkan di dalam mulut anda dan melalui gigi anda, seolah-olah ia adalah ubat (jangan sengetkan kepala anda ke belakang untuk berkumur). Anda akan mendapati bahawa TREENEA VCOA LIQUID akan berair apabila air liur anda bercampur dengannya.*Lakukan ia selama 15 - 20 minit secara perlahan-lahan. Semasa melakukan terapi ini anda boleh melakukan kerja-kerja lain.

TREENEA VCOA LIQUID akan menjadi putih dan nipis (seperti air susu / santan).

Langkah 3:Setelah selesai berkumur selama 15 - 20 minit buang TREENEA VCOA LIQUID tersebut didalam tandas / longkang. Jangan buang didalam sinki kerana ia mengandungi berjuta-juta jenis kuman serta virus.Bilas mulut dengan air biasa atau sebaik-baiknya dengan air garam suam. (Hanya menggunakan garam biasa).

Anda boleh melakukan terapi "oil pulling" dengan menggunakan TREENEA VCOA LIQUID setiap pagi atau beberapa kali seminggu kerana kaedah terapi "oil pulling" boleh detoksifikasi.

Kebaikan terapi "oil pulling" ??

Melalui kaedah ini, ia mungkin memulihkan sel-sel individu, konglomerat sel seperti nodus limfa dan tisu yang lebih kompleks seperti organ-organ dalaman secara serentak.Dengan cara rawatan terapi "oil pulling" bahawa penyakit-penyakit seperti sakit kepala migrain, bronkitis, gigi berpenyakit, arterio trombosis, gangguan darah kronik seperti leukemia, artritis dan penyakit yang berkaitan, neuro lumpuh fisiologi, ekzema, usus gastro, peritonitis, penyakit jantung, penyakit buah pinggang, meningitis, dan gangguan hormon wanita akan disingkirkan daripada organisma.

FAKTA : Seorang Dr telah berjaya menyembuhkan pesakit leukemia kronik selama 15 tahun menggunakan kaedah terapi "oil pulling".( Acute arthritis in 1 patient who was totally bedridden was removed from his body in 3 days with no inflammation apparent).

UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ ORDER, BOLEH TERUS HUBUNGI

✎ private message :
https://www.facebook.com/pages/VCO-Treenea/192745960899216?sk=messages_inbox
☎ hotline : 012-9280896
✉ email : order.vcotreenea@gmail.com
☛ website : http://vcotreenea.blogspot.com
 
Kami sedia membantu anda..

 AWESOME TREENEAN’S
#Treenea. We share because we care.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan Anda Di Sini atau di Kotak Pesanan FB kami. Anda akan dilayan dalam masa 24 Jam. ^^ Thank You Darling

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sitegiant E-Commerce