Friday, August 29, 2014

[PROMOSI! Minyak Kelapa Dara (VCO) Treenea] Jimat! Selamat! Mudah! & Berkesan!


10 SEBAB mengapa anda PERLU MEMILIH VCO TREENEA!

1) Diformulasi oleh PAKAR
2) 100% TIADA KESAN SAMPINGAN
3) Sesuai untuk IBU HAMIL & BAYI
4) Tinggi kandungan ANTIOKSIDAN
5)100% pati kelapa dara ORGANIK
6) Terdapat dalam bentuk SOFTGEL
7) Ditambah VITAMIN E (Lebih BERKESAN)
8) Terdapat dalam bentuk CECAIR PERISA ASLI & NENAS
9) 100% TERBUKTI BERKESAN, SELAMAT & BERBALOI!
10) MENJIMATKAN & BERKESAN!

===============================================
>> SIAPA YANG BOLEH AMALKAN VCO?
1) Lelaki
2) Wanita
3) Bayi
4) Ibu Hamil
5) Kanak-kanak
6) Remaja
7) Dewasa
8) Warga Tua

>> MENGAPA MESTI MINYAK KELAPA DARA (VCO)?

✔ 1001 Manfaat kebaikan
✔ 100% BEBAS KOLESTROL JAHAT (LDL)
✔ VCO telah digunakan sejak berabad lamanya
✔ RENDAH KALORI BERBANDING sumber minyak yang lain
✔ Digunakan sejak turun temurun ZAMAN NENEK MOYANG
✔ TERBUKTI mampu membantu menyelesaikan pelbagai masalah
✔ VCO mengandung Asid Laurik yg banyak terdapat dalam SUSU IBU!
✔ Khasiat VCO menyamai kebaikan susu ibu!

>> PENGIKTIRAFAN PAKAR!

1) Dr Bruce Fife, Doktor Naturopati
Minyak Kelapa Dara adalah minyak paling menyihatkan DI DUNIA!

2) Dr Kamariah Long, (Timbalan Pengarah Program MARDI)
Bahan Semula Jadi yg memiliki pelbagai manfaat jauh lebih baik berbanding krim ANTIBAKTERIA yang ada dipasaran!

3) Dr Mary Enig, (University of Maryland,USA)
Makanan berfungsi (functional food) yg memberi pelbagai khasiat kesihatan!

===============================================
>> TAHUKAH ANDA?
Asid Lemak yang terdapat dalam VCO sangat penting dalam membantu meningkatkan SISTEM PERTAHANAN TUBUH.

Elakkan diri kita daripada SERANGAN BAKTERIA & VIRUS yang boleh membawa MAUT!

LINDUNGI diri kita daripada SERANGAN E-BOLA, KANSER, HIV, AIDS & DENGGI dengan MAKANAN YANG TINGGI KANDUNGAN ANTIOKSIDAN!

===============================================

KATA PENGGUNA:

>> Masalah RESDUNG:
"Sangat berbaloi. 3 minggu penggunaan VCO Treenea, sudah dapat alami kesan yang menakjubkan. Masalah resdung & jerawat dapat diatasi dengan penggunaan Minyak Kelapa Dara!"

>> Masalah SENGGUGUT & ALAH SEAFOOD.
"Kulit kembali lembap, masalah senggugut selesai, tiada bersin pagi & alahan pada habuk. Yang penting makanan kegemaran saya, udang dan ayam kini dapat saya nikmati!."

>> Masalah JERAWAT,MIGRAIN & NAFAS BERBAU
"Syukur, kulit moist, jerawat makin berkurang, migrain juga berkurangan. Yang paling best, TIADA LAGI BERSIN di pagi hari & SAY GOODBYE to nafas berbau!"

>> Mudah BERSALIN & HB CANTIK.
"Baru amal VCO 2 BULAN, Saya disahkan HAMIL. Alhamdulillah, HB Cantik, tiada kencing manis, SAMPAI MASA BERSALIN PUN SAKIT TU SEKEJAP SAJA. Hubby tak sempat nak panggil utk teman.

>> Masalah EKZEMA
"Kini saya bebas KULIT KERING, MENGELUPAS & BERDARAH"
" Seawal 5 HARI, masalah ekzema bayi saya pulih!"

>> Masalah THYROID
" Saya penghidap Thyroid jenis Hyper. Sepanjang kehamilan mesti ambil pil untuk pastikan hormon stabil. Risau juga dengan kesan ubat pada bayi. Syukur Alhamdulillah, setelah amal VCO Treenea, saya tidak lagi bergantung pada pil Thyroid!"

>> SUSU MERIAH
" Sejak amal VCO Treenea, susu badan semakin MERIAH! Dulu 2-3oz sahaja. Sekarang, Alhamdullillah, 6-8oz!

>> IBU HAMIL BADAN CERGAS
" Dah masuk 2 botol. Bangun pagi, badan bertenaga, kulit muka lembut, jerawat dah kurang & stretchmark pun dah berkurang!

>> DARAH TINGGI
" Tekanan darah tinggi mak saya kembali normal & semakin baik. Beliau cuma amalkan VCO Treenea. Syukur."

>> KENCING MANIS
" Doktor puji kencing manis terkawal. Sebelum ni makan ubat doktor ja, Tak ada puji macam tu. Lepas sebulan ambil, kesan sangat ketara dengan VCO Treenea!"

" Luka kencing manis saya semakin pulih dgn VCO Treenea! Guna krim doktor bagi pun tak secepat VCO Treenea!

==============================================
SUKAR UNTUK MENGAMBIL VCO KERANA BAUNYA?
SUKAR TELAN MINYAK KELAPA DARA?

>>>>>> JANGAN RISAU!!
Kini, Minyak Kelapa Dara terdapat dalam 2 bentuk MUDAH!

>>>> 2 BENTUK MUDAH AMBIL <<<<<
★ Softgel (60 Kapsul & 120 Kapsul Pek Jimat)
::: Mudah dibawa kemana2
::: Harga sangat berpatutan
::: Kecil & Licin (mudah telan)
::: Boleh juga dikunyah (rasa minyak kelapa dara asli yang enak)

★ Cecair (180ml) (Perisa Asli & Perisa Nenas)
::: Boleh digunakan untuk makan & luaran
::: Digemari kerana bau & rasa yang enak
::: Memudahkan pengambilan buat kanak2
::: Terdapat dalam 2 perisa ENAK; Asli & Nenas

>>>> CARA PENGAMBILAN <<<<<

★ Softgel/Cecair
2-5 kapsul 2-4 sudu (2 kali sehari)
30 minit sebelum makan @ selepas makan

Disarankan anda mengambil AIR PUTIH yang mencukupi.

==============================================

MENGAPA BAYAR LEBIH?
>> Produk Minyak Kelapa Dara Treenea 1001 manfaat untuk anda.
>> 1 Produk, banyak KEBAIKAN

✘ Bukan RM40!
✘ Bukan RM150!

Kini, serendah RM37.50* anda boleh mendapat MANFAAT VCO TREENEA!
Boleh CAMPUR VCO Softgel & VCO Cecair.
>> SEMUA PADA HARGA RUNTUH!! <<

>>TAWARAN TERHAD!
Dapatkan HARGA RUNTUH dengan SETIAP 2 KOTAK VCO Treenea!

[DAPATKAN KOSMO HARI INI! 29 Ogos 2014]



>> Jana Pendapatan LUMAYAN dengan TREENEA 

Cerita khas daripada PENGGUNA & PENGEDAR Treenea sendiri.

Siapa tahu, disebalik derita masalah yang dihadapi, kini menjadi rezeki. Minyak Kelapa Dara Treenea TERBUKTI BERKESAN dalam merawat pelbagai masalah.

Ikuti kisah 3 orang pengedar Treenea di Kosmo!
Puan Nur Fazilah Ismail, Puan Siti Aishah Choh & Puan Saliza Khalid.

[ KOSMO, 29 OGOS 2014!! ]



JANA PENDAPATAN LUMAYAN melalui TREENEA! 

Alhamdulillah.. Treenea di KOSMO lagi.
Interview bersama ESS Penang & 2 orang dealer Treenea.
Jom ikuti kisah 3 orang pengedar berjaya ini di Kosmo!

Thursday, August 28, 2014

[SEAWAL SEMINGGU!]


 Seorang pengguna VCO Treenea memberi FEEDBACK POSITIF!

Beliau kini:
...
>> DAH BOLEH menikmati SOTONG tanpa mengalami masalah naik biji2 air.
>> Bangun tidur pun dah tak sakit tumit.

Syukur Alhamdulillah
Itu baru seminggu penggunaan taw! (7 HARI sahaja)

Yang masih nak sertai contests SINUS & ME, masih boleh sertai okey

Dapatkan juga PEK MERDEKA BERKEMBAR!
Boleh dapatkan disini @ whatsapp 012-9280896

[Alhamdulillah, makin ramai yang sedar tentang kepentingan VITAMIN E!]




Mengapa Minyak Kelapa Dara Treenea dikatakan TINGGI KANDUNGAN ANTIOKSIDAN?

>> Jawapannya adalah kerana adanya tambahan VITAMIN E!...


Minyak Kelapa Dara sememangnya ada Vitamin A,D & E secara semulajadi.

Namun untuk meningkatkan lagi KADAR KEBERKESANAN, Vitamin E ditambah bersama!

MARI BACA! Admin kongsikan info bersama
=====================================================
Vitamin E ialah salah satu agen antioksidan.
Ia sangat penting dalam :

1. Pencegahan kanser
2. Penyakit kardiovaskular
3. Memperbaiki peredaran darah
4. Memperbaiki tisu
5. Berguna dalam rawatan "premenstrual syndrome"
6. Penyakit fibrocystic buah dada.
7. Mudah radang dan odema (pengumpulan air dalam tisu), pada bayi.
8. Penuaan kulit sebelum masa.
9. Rambut gugur
10. Anemia

>> VITAMIN E

★ Memelihara pembekuan darah yang normal & penyembuhan
★ Mengurangkan parut yang diakibatkan oleh sesetengah kecederaan
★ Mengurangkan tekanan darah (menstabilkan)
★ Membantu dalam pencegahan penyakit katarak
★ Meningkatkan prestasi atlit
★ Mengendurkan otot kaki dari kekejangan
★ Mengekalkan kesihatan saraf dan otot dan di masa yang sama menguatkan dinding kapilari.

>> Vitamin E & LELAKI

Membantu meningkatkan pengeluaran air mani pada sesetengah lelaki!

Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, dan membantu mencegah anemia dan "retrolental fibroplasia",
sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.

>> SUMBER Vitamin E :

- Minyak Kelapa Dara
- Minyak sayuran
- Sayuran berdaun hijau gelap
- Kekacang
- Bijirin
- Beras perang
- Jagung
- Telur
- Rumpai laut

Satu kajian yang dijalankan oleh National Cancer Institute pada tahun 1998 mendapati bahawa pengambilan Vitamin E dalam
jangka masa panjang dapat mengurangkan risiko kanser prostat di kalangan penghisap rokok.

Lain-lain kajian megesyorkan bahawa vitamin ini dapat memperlahankan perkembangan penyakit Alzheimer.

Sepanjang ini diketahui bahawa vitamin E telah menunjukkan kesan pencegahan kepada lebih kurang 80 jenis penyakit.
=========================================
Bagi yang ingin mendapatkan Kebaikan Minyak Kelapa Dara,
boleh terus :-
whatsapp 012-9280896
Kami sedia membantu

" TESTIMONI RESDUNG & EKZEMA "



 Jom sertai contest "SINUS & ME" . Hadiah sehingga RM3500!
http://on.fb.me/1tTSN1V

Credit : Zira Azizan. Pengguna produk Treenea

Tuesday, August 26, 2014

★ PEK MERDEKA 13 ★


(26/08/14 - 30/09/14)

Beli Lumiere Face Savon minimum 1 pek
Hanya RM 35!!!

Hubungi pengedar berdekatan anda.
http://bit.ly/18xRVtG

**Diskaun sah untuk pembelian 1 kotak

★ PEK MERDEKA 5 ★


( 26 Ogos 2014 - 30 September 2014)

VCO 120 softgel & VCO Liquid Pineapple Flavour.
Hanya RM 110!!

Hubungi pengedar berdekatan anda.
http://bit.ly/18xRVtG

**Diskaun sah untuk pembelian setiap 2 kotak.

★ PEK MERDEKA 4 ★


( 26 Ogos 2014 - 30 September 2014)

VCO 120 softgel & VCO Liquid Original Flavour.
Hanya RM 108!!

Hubungi pengedar berdekatan anda.
http://bit.ly/18xRVtG


https://www.facebook.com/notes/treenea-ess-kuala-lumpur/senarai-agen-treenea-ess-kuala-lumpur/298412950332516

**Diskaun sah untuk pembelian setiap 2 kotak.

★ PEK MERDEKA 3 ★




( 26 Ogos 2014 - 30 September 2014)

VCO 60 softgel & VCO 120 softgel
Hanya RM 108!!

Hubungi pengedar berdekatan anda.
http://bit.ly/18xRVtG

https://www.facebook.com/notes/treenea-ess-kuala-lumpur/senarai-agen-treenea-ess-kuala-lumpur/298412950332516

**Diskaun sah untuk pembelian setiap 2 kotak.

★ PEK MERDEKA 2 ★


( 26 Ogos 2014 - 30 September 2014)

Beli 2 pek VCO 120 softgel
Hanya RM 140!!

Hubungi pengedar berdekatan anda.
http://bit.ly/18xRVtG
https://www.facebook.com/notes/treenea-ess-kuala-lumpur/senarai-agen-treenea-ess-kuala-lumpur/298412950332516


**Diskaun sah untuk pembelian setiap 2 kotak.


#kasilicinvco
#kasilicinmierabella
#kasilicinlumiere

★ PEK MERDEKA 1 ★


( 26 Ogos 2014 - 30 September 2014)

Beli 2 pek VCO 60 softgel
Hanya RM 75!!

Hubungi pengedar berdekatan anda.
http://bit.ly/18xRVtG

**Diskaun sah untuk pembelian setiap 2 kotak.

#kasilicinvco
#kasilicinmierabella
#kasilicinlumiere

✿ Contest “SINUS & ME” ✿


( 11 OGOS - 11 OKTOBER 2014)
----------------------------------------------------

★ 9 Hadiah Mingguan & 10 hadiah saguhati utk dimenangi!
Hadiah sehingga RM3500 untuk anda. ★

---------------------------------------------
4 LANGKAH MUDAH :
---------------------------------------------
✒ Kongsikan bagaimana VCO Treenea membantu menyelesaikan masalah RESDUNG anda

✒ Hantar penyertaan melalui GAMBAR atau secara BERTULIS

✒ Hantar penyertaan anda di Treenea Officialwww.facebook.com/messages/TreeneaOfficial

✒ Pemenang akan diumumkan setiap hari Isnin pada setiap minggu

---------------------------------------------
TERBUKA KEPADA :
---------------------------------------------
✔ Seluruh rakyat Malaysia
✔ Lelaki & Wanita
✔ Pengguna, Agent, Dealer & ESS Treenea

 Pemenang minggu ini akan diumumkan pada hari Isnin ( 18 Ogos).

Jom sertai ramai-ramai. Peluang untuk menjadi pemenang mingguan dan 10 pemenang saguhati. Good Luck! 

MERDEKA SALE!!!


( 26 Ogos 2014 - 30 September 2014)

Berita baik untuk semua Pengguna, Agent, Dealer & Stokis Treenea! 
Bersempena sambutan Hari Kemerdekaan negara yang ke - 57, Treenea berbesar hati menawarkan PROMOSI PACK MERDEKA!

Siapa nak sale VCO?
Komen #kasilicinvco

Mierabella ?
Komen #kasilicinmierabella

Lumiere Face Savon?
Komen #kasilicinlumiere

Jom kita tengok berapa ramai yg nak join. 

Friday, August 22, 2014

Masalah kulit jari nipis dan sensitif.


Testimoni Berjaya! Alhamdulillah 

Masalah kulit jari nipis dan sensitif.
Penggunaan VCO selama 3 bulan sudah menampakkan hasil positif. Alhamdulillah..

Credit : Nur Azura Abas - peserta "Selfie bersama Treenea"

Monday, August 18, 2014

[BERSALIN TANPA JAHITAN!]


SMS / WHATSAPP : 012-9280896
Tahukah anda, terdapat amalan yang dapat MENGELAKKAN JAHITAN jika anda memilih untuk bersalin secara NORMAL? 

Kepakaran Treenea adalah membantu mengurangkan TRAUMA ibu hamil yang bakal melahirkan bayi melalui pengamalan Minyak Kelapa Dara (VCO) yang telah TERBUKTI & digunakan sejak BERATUS TAHUN DAHULU untuk memudahkan proses BERSALIN.

>> Siapa yang SEPATUTNYA MENGAMALKAN VCO?
✔ Bakal IBU
✔ Wanita yang SEDANG HAMIL
✔ Ibu yang BAKAL MELAHIRKAN BAYI
✔ Ibu yang sering KELETIHAN & KELESUAN
✔ Wanita hamil yang sering MORNING SICKNESS
✔ Ibu yang MENYUSU yang sering kekeringan susu badan

>> Masalahnya, ramai IBU HAMIL yang TIDAK TAHU:
✔ VCO dapat mengatasi KELESUAN!
✔ VCO pembekal TENAGA SEGERA!
✔ VCO menstabilkan TEKANAN DARAH!
✔ VCO dapat menjadikan kulit bayi BERSIH!
✔ VCO dapat meningkatkan IMUNISASI TUBUH!
✔ VCO dapat membantu masalah MUAL & LOYA!
✔ VCO mampu mengelakkan KUNING @ JAUNDICE
✔ VCO sebagai pelincir untuk MEMUDAHKAN BERSALIN!

>> FAKTA YANG PERLU ANDA TAHU!
VCO adalah pelincir TERBAIK sejak TURUN TEMURUN!
Dikenali sebagai Minyak Selusuh @ Minyak Tanak yang diberi minum untuk ibu yang bakal melahirkan bayi.

VCO sangat TERKENAL DIKALANGAN BIDAN2! Sangat disarankan untuk anda!

>> TESTIMONI PENGGUNA!

-- Kredit kepada: PUAN AZIE HELMEE, Pengguna VCO Treenea

" 2 bulan amalkan VCOA, saya disahkan hamil 4 minggu. Sepanjang hamil, just ambil VCOA sebagai supplement. Tak ada ambil pil lain even pil klinik kesihatan bagi. HB cantik,tak ada kencing manis dan tak ada problem lain yang biasa orang mengandung alami. Alhamdulillah rasa sakit bersalin sekejap je, baby dah keluar sampai hubby pun tak sempat nak dipanggil untuk teman. Bila baby kuar kulit baby bersih dan licin. Dalam pantang masih amalkan VCOA, mummy sihat baby pun sihat sebab breast feeding. VCOA liquid pulak digunakan sebagai losyen. Riyadh alergi sebab saya makan sambal belacan, sapu VCOA liquid 3 hari dah hilang merah-merah tu".

-- Kredit kepada: Puan Aisyah, Pengguna VCO Treenea

“Memang berkesan minyak kelapa dara ni, waktu sy hamil sy amalkan minyak ni, Alhamdulillah berkesan... waktu nak bersalin juga mudah. Alhamdulillah sy bersalin dan merasa kesakitan tu sekejap je.

Jadi ibu2 di luar sana seharusnya mencuba untuk kesan yang terbaik, InsyaAllah."

>> TIPS PERCUMA!
Bersalin tetapi TIDAK KENA JAHIT? Betulkah? Ya! Dibuktikan oleh testimoni Treenea! Dikongsikan oleh PENGGUNA VCO TREENEA! Lihat disini --->http://on.fb.me/1ou0KbM

>>TAWARAN TERHAD!
Dapatkan HADIAH EKSKLUSIF TREENEA dengan setiap pembelian VCO PEK JIMAT!

✎PM <VCOBERSALIN>www.facebook.com/messages/Treenea-ESS-Kuala-Lumpur
HOTLINE : 012-9280896

IBU2 semua, alamilah proses bersalin TANPA JAHITAN dengan VCO Treenea Cubalah tips yang berharga ini! 

" PEMENANG MINGGU PERTAMA. TAHNIAH!! "




*** Kepada yg telah MENYERTAI, dan kepada yg tidak berjaya menjadi pemenang minggu ini :

 ANDA berpeluang utk menjadi PEMENANG pada minggu seterusnya
 Boleh menghantar seberapa BANYAK PENYERTAAN. TIADA HAD
 Pemenang akan diumumkan setiap hari ISNIN setiap minggu.

--------------------------------------------------------------------------------------

Tahniah kepada FB : Ika Roha

" Sebelum ni saya tak pernah tahu tentang minyak kelapa dara treenea hinggalah pada ramadan yg lepas ibu saya berikan keratan akhbar yg dah lama dia simpan mengenai vco treenea ni. Tujuannya untk mencari ubat yg sesuai untk ayah saya yg semakin teruk resdungnya.

-> Bila saya baca keratan tersebut,saya cari pula tentang vco treenea ni di internet. Lepas dah tahu kebaikan dan kelebihan vco treenea ni,hari tu juga saya terus beli 2 kotak untk ayah melalui dealer dr muar. Ayah kata,mulanya dia terasa gatal seluruh badan,saya minta dia terus makan.

-> Balik dari cuti raya,suami pula cadangkan kami berdua pula cuba vco treenea kerana kami juga mengalami resdung.Saya terus hubungi treenea official untk jadi dealer. Seminggu dah kami cuba, alhamdulillah, suami kurang bersin pada waktu pagi, dan dia kata badan rasa lebih ringan. Saya pula, lendir yg selalu menganggu disaluran hidung mula berkurangan dan gangguan pernafasan juga semakin ok.

-> Bila telefon ayah di kampung, katanya gatal seluruh badan dah ok, kalau makan seafood gatal berkurangan tak seperti sebelum ini. Tapi kalau makan lauk ayam masih lagi gatal. Saya minta dia terus amalkan vco treenea kerana nak pulih akan mengambil masa. Ayah juga kata dia rasa lebih bertenaga untk berkebun.

-> Skrg ni anak saya yg ada alahan kulit pun saya dah amalkan sapuan treenea. Alhamdulillah, dia dah tak menggaru 2 3 hari ni. Hari ni saya campurkan cecair treenea dalam air susunya. Moga kulitnya akan ok.

-> Saya juga perkenalkan treenea ni pada rakan sekerja. Setakat ni dah 4 orang mencuba. Semalam ada rakan sekerja lelaki nak order vco120 untk isterinya sebagai suplement kecantikan kulit. Gembira kerana ramai yg ingin mencuba. Harga yg berpatutan dan sgt berbaloi.

-> Saya juga ada masalah sembelit. Alhamdulillah, kesannya sgt cepat saya terima. Ibu saya juga dah amalkan vco kerana dia ada kencing manis,darah tinggi serta masalah kalori. Kini, kami sekeluarga sedang amalkan vco ".

PERKONGSIAN YG SANGAT HEBAT! TAHNIAH!

Kencing manis? Bolehkah minum Minyak Kelapa Dara?


Penghidap kencing manis lebih cenderung untuk menjadi letih dan lesu. Mereka perlu mengurangkan pengambilan karbohidrat dan gula di dalam diet mereka menjadikan kurang bertenaga.

Bagaimana VCOA membantu?
Dengan meminum VCOA, pesakit kencing manis akan mendapat tenaga segera daripada VCOA dimana VCOA bertindak memberi tenaga sama seperti karbohidrat.

“Minyak kelapa adalah lemak yang menyerupai karbohidrat dan apabila diminum akan terus ke hati dan bertukar menjadi tenaga.” Dr. Kamariah Long, Pusat Penyelidik Kanan Bioteknologi Mardi, Dr Kamariah Long.

VIA – www.hmmetro.com.my

Friday, August 15, 2014

Minyak Kelapa Dara Treenea menjadi pilihan golongan WANITA, IBU MENGANDUNG & BAYI?

Tahukah anda mengapa Minyak Kelapa Dara Treenea telah menjadi pilihan ramai terutamanya daripada golongan WANITA, IBU MENGANDUNG & BAYI?

Ini kerana mereka telah banyak DIBANTU oleh VCO treenea!
Antaranya adalah:

1. Membantu memudahkan proses BERSALIN
2. Merawat LUKA BERSALIN dengan cepat
3. Membantu TEKANAN DARAH RENDAH
4. Meningkatkan IMMUNISASI ibu & bayi
5. Mengurangkan KUNING @ JAUNDICE
6. Menyediakan TENAGA SEGERA
7. Melancarkan PELAWASAN IBU
8. Membantu PROSES BERSALIN
9. Memberikan KULIT yang bersih
10. Menjadi ejen MILK BOOSTER
11. Mengurangkan KEPUTIHAN

Minyak Kelapa Dara telah banyak memberi sumbangan kepada kesihatan manusia yang dibuktikan melalui testimoni kami.

Wednesday, August 13, 2014

TESTIMONY PENGGUNA LUMIERA FACE SAVON



Bagaimana cara untuk mendapatkannya. Teringin untuk dapatkkan kesan secantik beliau?

Serahkan pada yang pakar sekarang. Lumiera Face savon dapat dilihat kesannya seawal 2 hari penggunaannya.

Monday, August 11, 2014

[ ALAMI KELAINAN]



Pengambilan VCO Treenea secara konsisten menjanjikan anda kehalusan kulit! Alami perubahan dengan 4 kapsul VCO Treenea setiap hari!

- 100% pati kelapa dara ORGANIK
- 100% SELAMAT untuk semua
- SESUAI untuk lelaki & wanita

Membantu merawat kulit wajah anda & meningkatkan tahap kesihatan dengan makanan yang kaya ANTIOKSIDAN!

ANTIOKSIDAN untuk KECANTIKAN KULIT ANDA
- Mengurangkan JERAWAT
- Mengurangkan PARUT & REKAHAN
- Anti-Penuaan
- Mengekalkan KELEMBAPAN KULIT
- Menyeragamkan STRUKTUR KULIT
- Melindungi kulit daripada SINAR UV

[BERKESAN SEAWAL 1 HARI!]



Alhamdulillah. Masalah bayi yang sukar buang air besar, selesai dengan hanya SEKALI PENGGUNAAN VCO Liquid Treenea!

Teruskan konsistent menggunakan VCO Treenea. Anda pasti mendapat manfaat lain seperti:

✔ Kulit yang LEMBUT
✔ Tidak mudah jatuh sakit
✔ Tiada masalah SEMBELIT
✔ Kulit yang BERSIH & LICIN
✔ Sistem IMUN TUBUH yang TINGGI

MENGAPA MINYAK KELAPA DARA TREENEA?
Kerana:

✔100% SELAMAT
✔100% BERKESAN
✔100% SESUAI untuk semua

Harga sangat2 berpatutan. Serendah RM40 sahaja anda dapat menyelesaikan pelbagai masalah!

Terima kasih pada CantikCantik SHOPE kerana sudi berkongsi testimoni

APAKAH KEPENTINGAN KOLESTROL?


Terdapat 2 jenis kolestrol:
✔ Kolestrol Baik (HDL)
✔ Kolestrol Jahat (LDL)

Fungsi Kolestrol kepada badan manusia adalah:
★ Pengeluaran hormon;
Estrogen & Progesteron (Hormon Wanita),Testosteron (Hormon Lelaki)

★ Penghasilan Vitamin D;
Dihasilkan apabila sinar Ultraviolet sampai ke permukaan kulit

★ Pengeluaran Hempedu;
Asid hempedu membantu dalam penghadaman dan penyerapan vitamin

★ Menyokong Sel Membran;
Membantu penghasilan & pengawalan sel membran manusia

☑ SAKIT JANTUNG?

Semakin tinggi tahap kolestrol HDL adalah lebih baik kerana
ianya sangat diperlukan dalam merendahkan tahap kolestrol jahat & seterusnya mengurangkan risiko kepada penyakit jantung.

☑ BAGAIMANA VCOAntioxidants membantu?
VCOAntioxidants mampu membantu MERENDAHKAN paras KOLESTROL JAHAT (LDL)
dan MENINGGIKAN paras KOLESTOL BAIK (HDL).

Komponen seperti Plant Sterol yang terdapat di dalam Minyak Kelapa Dara adalah menjadi penawar yang selalu digunakan untuk pesakit kolestrol tinggi.

AWAS
Rendahnya paras HDL boleh meningkatkan risiko kepada penyakit jantung!

Minyak Kelapa Dara Treenea!
➥ BERPATUTAN
➥ BERKESAN
➥ SELAMAT

Keberkesanannya telah dibuktikan oleh testimoni kami!
Ramai yang telah dibantu oleh VCO Treenea!

✿ Contest “SINUS & ME” ✿

✿ Contest “SINUS & ME” ✿ 
( 11 OGOS - 11 OKTOBER 2014)
----------------------------------------------------

★ 9 Hadiah Mingguan & 10 hadiah saguhati utk dimenangi!
Hadiah sehingga RM3500 untuk anda. ★

---------------------------------------------
4 LANGKAH MUDAH :
---------------------------------------------
✒ Kongsikan bagaimana VCO Treenea membantu menyelesaikan masalah RESDUNG anda

✒ Hantar penyertaan melalui GAMBAR atau secara BERTULIS

✒ Hantar penyertaan anda di Treenea Officia lwww.facebook.com/messages/TreeneaOfficial

✒ Pemenang akan diumumkan setiap hari Isnin pada setiap minggu

---------------------------------------------
TERBUKA KEPADA :
---------------------------------------------
✔ Seluruh rakyat Malaysia
✔ Lelaki & Wanita
✔ Pengguna, Agent, Dealer & ESS Treenea

 Pemenang minggu ini akan diumumkan pada hari Isnin ( 18 Ogos).

Jom sertai ramai-ramai. Peluang untuk menjadi pemenang mingguan dan 10 pemenang saguhati. Good Luck! 

Tiada Lagi Senggugut yang teruk



Assalamualaikum & good morning 

Testimoni senggugut pagi ni.
Tak sampai seminggu penggunaan VCO, dah nampak kesan.
Senggugut tiada lagi..

*Keberkesanan produk tidak sama pada setiap individu, ada yang cepat & ada yang lambat.

Credit : Nurhazira Sabri

-->Testimoni TIROID & HB RENDAH ketika hamil <--




Hasil penggunaan VCO Treenea, memudahkan bersalin & tanpa koyakan. Alhamdulillah..

Masalah tiroid & HB rendah pun selesai. 

Credit : Eita Sham

Friday, August 8, 2014

9 Minggu 9 Hadiah



SETIA MENANTI 

Hadiah sehingga RM 3500 untuk anda!

Agak-agak hadiah ni untuk apa ye? 
Cer teka..... 

Thursday, August 7, 2014

Tiada lagi EKZEMA, SEMBELIT & MASALAH KULIT


Terima kasih sudi berkongsi pengalaman bersama Treenea. 
Alhamdulillah VCO Treenea makin mendapat tempat di hati pengguna.
Credit : Eina Mia Salleh, peserta SELFIE bersama Treenea.

UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ ORDER, BOLEH TERUS HUBUNGI

✎ private message :
https://www.facebook.com/pages/VCO-Treenea/192745960899216?sk=messages_inbox
☎ hotline : 012-9280896
✉ email : order.vcotreenea@gmail.com
☛ website : www.anacollection.net

 
Kami sedia membantu anda..


 AWESOME TREENEAN’S
#Treenea. We share because we care.


HB Sangat Cantik dengan VCO TREENEA


Tahniah kepada ibu mengandung ini berjaya
menaikkan tekanan darah setelah mengamalkan VCO Treenea!

“Sepupu ni selalu kena bebel dgn nurse sebab anemia, kurang darah semasa di awal pregnancy. 
Mkn ubat doktor pun selalu missed. Tapi sekarang beliau boleh g monthly checking tanpa risau kena potpet dgn nurse semenjak amalan VCO Treenea. Bacaaan HB dah mula cantik!”

VIA - Treenea Ipoh by Intan




UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ ORDER, BOLEH TERUS HUBUNGI

✎ private message :
https://www.facebook.com/pages/VCO-Treenea/192745960899216?sk=messages_inbox
☎ hotline : 012-9280896
✉ email : order.vcotreenea@gmail.com
☛ website : www.anaatira.com

 
Kami sedia membantu anda..


 AWESOME TREENEAN’S
#Treenea. We share because we care.





[ KASIHANI SAYA, IBU! ]


Bantu ANAK ANDA yang menghidapi:

♡ Masalah KUNING
♡ Masalah EKZEMA
♡ Masalah SEMBELIT
♡ Masalah KURAP SUSU
♡ Masalah RUAM LAMPIN
♡ Masalah IMUNISASI LEMAH
♡ Kurang mendapat SUSU BADAN
♡ Masalah KEKURANGAN ZAT NUTRISI

MANFAAT UNTUK IBU!
✔Tiada lagi SEMBELIT
✔ SUSU BADAN IBU yang banyak
✔ Bayi sukar MENDAPAT PENYAKIT
✔ Masalah kehausan si comel SELESAI
✔ Sistem IMUNISASI TUBUH MENINGKAT
✔ Tiada lagi KELETIHAN & KELESUAN pada ibu
✔ Tiada lagi TANGISAN MERIMASKAN akibat RUAM LAMPIN
✔ Tiada lagi kerisauan pada IBU BEKERJA yang MENYIMPAN STOK SUSU BADAN!

>> BAGAIMANA?
Dengan pengamalan Minyak Kelapa Dara Treenea!
 100% SELAMAT
 100% HARGA BERPATUTAN
 100% TIADA KESAN SAMPINGAN
 100% PATI KELAPA DARA ORGANIK
 100% SESUAI UNTUK IBU HAMIL & BAYI
 100% SESUAI UNTUK KEGUNAAN LUARAN & DALAMAN

DITAMBAH NILAI DENGAN VIT E menjadikan VCO TREENEA LEBIH TINGGI KANDUNGAN ANTIOKSIDAN & BERKESAN!

>> TESTIMONI >>
1. HB Cantik -- http://tinyurl.com/opd8pg3
2. MUDAH BERSALIN -- http://tinyurl.com/pggjhps
3. SUSU BANYAK & TIDAK SEMBELIT --http://tinyurl.com/ocwemoz
4. SEMBELIT BAYI PULIH DALAM 1 HARI! --http://tinyurl.com/oy8b3w3
5. EKZEMA PULIH DENGAN VCO TREENEA --http://tinyurl.com/oezpm65
6. EKZEMA BAYI PULIH DALAM 5 HARI --http://tinyurl.com/qhsoxzy
7. SUSU IBU MENINGKAT DALAM 9 HARI! --http://tinyurl.com/pqfxddm

>>>>Dengan hanya serendah RM40 sahaja semua masalah diatas dapat DISELESAIKAN!

INFO LANJUT > http://tinyurl.com/qekwc73

==========================================
>> Tips PERCUMA #1
✔ Titiskan sedikit VCO Treenea kedalam susu @ makanan bayi untuk mencegah daripada SEMBELIT, MENIGKATKAN IMUNISASI TUBUH & MENCANTIKKAN KULIT BAYI

>> Tips PERCUMA #2
✔Amalkan penyapuan VCO pada kulit bayi. Terutamanya yang mengalami masalah EKZEMA, GATAL2, RUAM @ ALERGI. Testimoni Treenea membuktikan MASALAH KULIT dapat dipulihkan dalam masa 3 hari sahaja!
(Bergantung kepada pengambilan secara konsisten & kekerapan pengunaan)

>> Tips PERCUMA #3
✔ Khas bagi Ibu yang bakal MELAHIRKAN! Penting untuk anda. Baca disisi http://tinyurl.com/nllhhd2
Bersalin TANPA JAHITAN 


UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ ORDER, BOLEH TERUS HUBUNGI

✎ private message :
https://www.facebook.com/pages/VCO-Treenea/192745960899216?sk=messages_inbox
☎ hotline : 012-9280896
✉ email : order.vcotreenea@gmail.com
☛ website : www.anacollection.net

 
Kami sedia membantu anda..


 AWESOME TREENEAN’S
#Treenea. We share because we care.



PROMOSI MINYAK KELAPA DARA VCO TREENEA - GREAT 17

Pembelian bermula 10 Dis 2017 sehingga 10 Jan 2018 anda mampu berjimat sehingga RM59. Cepat rebut peluang sebelum terlambat di www.anaa...