Monday, August 26, 2013

Pengambilan VCO bagi Wanita Hamil


**VCO SANGAT BAGUS DIAMALKAN SEWAKTU SEDANG HAMIL
DALAM TEMPOH BERPANTANG DAN MENYUSUKAN ANAK

Pengambilan VCO atau virgin coconut oil/minyak kelapa dara semasa kehamilan adalah sangat bagus dan InsyaAllah tidak mendatangkan sebarang kemudaratan dan kesan sampingan kerana produk kami adalah 100% asli tanpa sebarang bahan pengawet atau pewarna tiruan.


Sewaktu mengandung :
VCO akan membekalkan tenaga, membuat kita kelihatan lebih ceria dan insyallah memudahkan bersalin(pengambilan minyak kelapa merupakan antara petua untuk memudahkan proses kelahiran. Ia juga boleh mengelakkan jaundice kepada baby. Masalah strechmark dapat dikurangkan atau lebih baik lagi jika anda sapukan seperti bio oil(VCO sangat berbaloi sebab dapat makan dan sapu).

Sewaktu menyusukan (BF) :
Makan VCO seperti biasa :) baby akan mendapat khasiat VCO dalam masa yang sama untuk kulit yang putih bersih. sapukan VCO untuk rambut baby supaya cepat tumbuh. Kandungan asid laurik dalam VCO sangat baik untuk mencegah virus dan bakteria untuk menyerang ibu dan anak. 

Semasa Dalam Pantang :
Juga amalkan VCO seperti biasa, Tiada pantang/bentan. Jadikan VCO sebagai makanan tambahan anda setiap hari. Badan akan sentiasa bertenaga untuk menjaga anak kecil dan yang penting kulit sentiasa lembab dan tidak kering. Anda juga boleh ambil collagen sewaktu menyusukan dan dalam tempoh berpantang. Tiada masalah.


UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ ORDER, BOLEH TERUS HUBUNGI 

✎ private message :
https://www.facebook.com/pages/VCO-Treenea/192745960899216?sk=messages_inbox
☎ hotline : 012-9280896
✉ email : order.vcotreenea@gmail.com
☛ website : http://vcotreenea.blogspot.com
 
Kami sedia membantu anda..

 AWESOME TREENEAN’S
#Treenea. We share because we care.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan Anda Di Sini atau di Kotak Pesanan FB kami. Anda akan dilayan dalam masa 24 Jam. ^^ Thank You Darling

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sitegiant E-Commerce