Wednesday, April 8, 2015

KATA PENGGUNA NUTREES



>> MASALAH SELESAI, RAMBUT PUN NAIK! <<

"Dah bermacam produk di pasaran saya cuba, tapi masih tak dapat
rawat masalah rambut gugur & kelemumur, Alhamdulillah, selepas guna
Nutrees, bukan saja rambut gugur & kelemumur berkurangan, malah,
anak rambut makin tumbuh!" Puan Azah, Pahang.

--------------------------------------------------------------------
>> TAK PAYAH PERGI SALON BUAT SCALP TREATMENT LAGI <<
"Lepas akak bersalin anak ke-2 masalah kelemumur TERUK, rambut GUGUR & rambut GATAL bermula. Bila cuaca panas, dah risau, rasa gatal yang teramat..akak ada guna syampu brand xxxx ni, lepas cuci, gatal hilang,

tapi kelemumur ada lagi..pakai tudung memang TAK SELESA sebab
rambut jadi cepat berminyak..bila sikat, ada yang gugur..macam2 hair
treatment akak guna, TAPI TETAP SAMA..."

Alhamdulillah, selepas 3 HARI guna Nutrees, kelemumur tertanggal sekeping2! kelemumur berkurang, gatal kulit kepada tiada LANGSUNG! & TAK ADA LAGI

RAMBUT GUGUR masa sikat rambut..TAK PAYAH PERGI SALON BUAT SCALP TREATMENT LAGI!"

Akak pakaikan juga pada baby, Alhamdulillah, rambut hitam & lebat..
Masalah kelemumur sebelum ni memang HILANG TERUS!
Betul2 berkesan NUTREES NI! Memang kena cuba!"
- Puan Isnani, Penang.

--------------------------------------------------------------------
>> TIADA LAGI KELUAR AIR BISA!

"Mak saya ada masalah kelemumur yang teruk jenis sekeping2 & keluar
air bisa bila garu..gatal kepala tak payah cakap laa.memang teruk
sampai pergi ambil ubat hospital sebab kelemumur!

Alhamduillah mak saya suka sangat bila lepas 3 malam
berturut2, mak pakai sebelum tidur..masa hari pertama, urut2 je keluar
habis kelemumur keping2, hari kedua, mak bagitahu kepala dah tak gatal...
hari ke-3 masa nak pakai, memang kelemumur TAK ADA LANGSUNG!
macam tak percaya sebab sebelum ni memang tak hilang kelemumur tu.."

Anak Prihatin, Jitra.

--------------------------------------------------------------------
>> Keyakinan diri & mahkota dikembalikan!

"Selepas bersalin, saya alami masalah KEGUGURAN RAMBUT & KULIT
KEPALA KERING..masalah semakin kronik apabila boleh dikatakan,
segenap lantai rumah termasuk bilik air dipenuhi dengan RAMBUT!

Kulit kepala menjadi kering & berkerak..keadaan ini membuatkan saya
kurang keyakinan diri..tambahan pula suami tegur yang rambut saya
dahulunya lembut kini KERING & KASAR..

Pada mulanya saya kurang yakin dengan produk ini..
tapi, Alhamdulillah, selepas beberapa hari mencuba Nutrees, saya lihat
rambut disikat semakin berkurangan begitu juga di bilik air & lantai..
Kini saya semakin yakin walaupun bertudung..

dengan harga mampu milik & kesan yang cepat & berkesan, setanding dengan produk mahal diluar sana..

saya percaya pengguna lain turut mengakui keberkesanannya..Terima kasih Nutrees, kerana mengembalikan mahkota & keyakinan diri saya!
Alhamdulillah, Puan Uyun, Kedah.

--------------------------------------------------------------------
>> RAMBUT GUGUR & KELIHATAN JARANG?

"Masalah yang saya hadapi apabila menjangkau usia akhir 20-an, keguguran rambut yang agak TIDAK TERKAWAL menyebabkan rambut kelihatan JARANG & TIDAK LEBAT seperti zaman awal 20-an..

Alhamdulillah, hanya 2 KALI sehari, selepas seminggu guna Nutrees
kini saya dapat merawat masalah RAMBUT GUGUR dengan sumber asli & selamat seperti mana2 produk Treenea..TIADA LAGI rambut gugur yang tidak terkawal!"

ENCIK ZANUDIN, Selangor.

--------------------------------------------------------------------
>> MEMANG BEST GILER!

"Memang best giler..sgt2..terima kasih sebab perkenalkan Nutrees..
rambut dah kurang gugur & jadi lembut giler..bestla..sayang sangat..

Masalah saya hampir tak ada! memang bestlah!"

Cik Ja, Selangor.

>> KELEMUMUR KURANG! RAMBUT TAK KERING!

"Minyak tu (Nutrees) okey sangat..letak sekali dah rasa hebat..
kelemumur berkurang mungkin jugak sebab rambut tak kering kan
so tak ada kelemumur..pakai sekali dah rasa kesan! Husband
kak has pun pakai.."

Puan Has, Pengguna Nutrees.

--------------------------------------------------------------------

>>> SEBARANG PERTANYAAN & MASALAH hubungi: <<<
HOTLINE: 012-9280896 @ www.anaatira.com

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan Anda Di Sini atau di Kotak Pesanan FB kami. Anda akan dilayan dalam masa 24 Jam. ^^ Thank You Darling

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sitegiant E-Commerce