Thursday, April 9, 2015

# KATA IBU – IBU MENGENAI VCO TREENEA!



-------------------------
> Bukaan CEPAT!
-------------------------
“Hasil istiqamah & konsistent, VCO membantu saya dalam proses BERSALIN! 3cm tak sampai setengah jam pun dah jadi 8cm! & menariknya, saya terus BERSALIN! Staff yang jahit jahitan kata kulit bawah saya cantik & cepat baik” – Puan Noretah, pengguna & Stokis Treenea Johor.
-------------------------------------------------
> Tak bergantung pada ubat TIROID lagi!
-------------------------------------------------
“Saya adalah pesakit tiroid hyper. Sepanjang kehamilan perlu makan pil untuk pastikan hormon dalam keadaan stabil. Rahsia saya, hanya makan VCO Softgel & Liquid Treenea & PALING BEST, saya TIDAK LAGI PERLU AMBIL UBAT TIROID!” – Puan Noretah, pengguna & Stokis Treenea Johor.
------------------------------------
> SELALU KENA MARAH!
------------------------------------
“Alhamdulillah, HB saya cantik, atas 11. Pengalaman hamil sebelum ni, mesti bawah 9 & kena MARAH!” – Puan Noretah, pengguna & Stokis Treenea Johor.
----------------------------------------------
> Bebas TIROID selepas 3 BULAN!
----------------------------------------------
“Saya amalkan VCO Treenea semasa hamil anak ke-3 & bebas tiroid selepas 3 BULAN!” – Puan Eita Sham, pengguna VCO Treenea.
----------------------------
> Susah nak LEKAT!
----------------------------
“Jarak kehamilan anak PERTAMA & ke-2 beza 4 TAHUN, tu pun pernah keguguran & ada tiroid. So nak dapatkan anak ke-3 bagaikan MUSTAHIL memandangkan kesihatan saya. Memang saya tak merancang tapi susah juga nak lekat. Namun selepas 2 bulan amal VCO Treenea, Alhamdulillah,saya HAMIL.” – Pengguna VCO Treenea.
------------------------------------------------
>HB NAIK walaupun baby makin besar!
------------------------------------------------
“2 MINGGU lepas admit ward, HB saya 11.5, harini lepas check lepas 2 minggu doctor ambil darah & check HB sebab selalu baby makin besar, HB akan turun.
Alhamdulillah Nurse bagitau tadi HB saya bagus..12.8..risau juga duduk ward makan terhad & ikut waktu..tp VCO Treenea Alhamdulillah membantu…” – Puan Azura, Pengguna VCO Treenea.
--------------------------------------------------------------------
> SKIP VITAMIN KLINIK, takut HB rendah! Tapi..
--------------------------------------------------------------------
“VCO memang berkesan untuk HB! Tadi Check up, nurse puji HB tinggi..Alhamdulillah.Mula2 tadi memang dah agak HB mesti rendah sbb dah lama skip ubat vitamin klinik bagi..tak sangka nurse puji kali ni..” – Pengguna VCO Treenea.
-------------------------------------------------------
> MASALAH TIROID dapat dibantu VCO!
-------------------------------------------------------
“Masalah tiroid memang membuatkan saya cepat letih & hormon juga selalu terganggu. Saya terus consume VCO Treenea sepanjang kehamilan sebagai pembekal tenaga sepanjang berkerja, hilangkan lesu badan, kurangkan mabuk & loya. Yang paling best, kesihatan BERTAMBAH BAIK & TIDAK PERLU MAKAN UBAT TIROID LAG!” - Pengguna VCO Treenea.
----------------------------------------
> HB rendah & GULA TINGGI!
----------------------------------------
“Saya mengamalkam VCO Treenea sebelum disahkan hamil lagi tapi masa itu tidak konsisten. Semasa usia kandungan 5 bulan, saya amalkan pengambilan VCO Treenea dengan konsisten kerana risau jika HB rendah & bacaan gula tinggi dalam darah (sebelum pregnant saya mengalami anemia & gula tinggi dalam darah)
Alhamdulillah dengan izin Allah, result darah saya semasa pregnant adalah NORMAL, HB NORMAL & GULA PUN NORMAL” – Puan Fatin Afiqah, pengguna & pengedar Treenea.
--------------------------------------------------------
> TAK PERLU AMBIL CUTI SAKIT LAGI!
--------------------------------------------------------
“Rasa letih akibat berkerja seharian pun BERKURANG & saya tak perlu ambil CUTI SAKIT LAGI. Saya akan teruskan pengambilan VCO Treenea InsyaAllah sampai bila2 sebagai makanan tambahan.” – Puan Fatin Afiqah, pengguna & pengedar Treenea.
--------------------------------------------
> TAK PERNAH KENA TEGUR
--------------------------------------------
“Bacaan HB juga cantik & TAK PERNAH KENA TEGUR sepanjang kehamilan kali ni, Alhamdulullah proses bersalin juga mudah. Tak perlu menangung kesakitan yang lama. Bayi yang saya kandungkan juga mempunyai kulit yang cantik, kepala tidak berkerak & berkeruping dan kurang alami alahan seperti gatal2.”
“Sehingga kini saya masih SETIA bersama VCO Softgel Treenea. Anak – anak juga sukakannya!” - Pengguna VCO Treenea.
----------------------------------------------------
> SEBULAN AMAL, anak tiada kuning!
----------------------------------------------------
“Ieda ada makan VCO memang baguslaa..Ieda makan sebulan ja lepastu bersalin..kesannya, anak TAK ADA KUNING LANGSUNG.” – Puan Ieda, Pengguna VCO Treenea.
----------------------------------------
> SUSU SIKIT & SEMBELIT?
----------------------------------------
“Lepas amal VCO Treenea, susu badan makin banyak & dah tak sembelit dah. Badan tak letih sangat..” - Pengguna VCO Treenea.
---------------------------------------------
> TINGGAL SEMINGGU PUN SEMPAT!
---------------------------------------------
“Alhamdulillah..walaupun saya sempat amalkan VCO kapsul Treenea dalam seminggu lebih ja tapi Alhamdulillah proses bersalin cepat & lancar.” - Pengguna VCO Treenea.
---------------------------------------------------------------
> HAMIL dengan ada masalah RESDUNG & EKZEMA!
---------------------------------------------------------------
“Saya amalkan VCO Treenea sejak mula2 dikeluarkan, Januari 2013 & Alhamdulillah resdung saya terkawal & tiada lagi bersin, gatal2 hidung setiap pagi. Sewaktu bulan Ramadhan, saya ambil VCO Softgel 2 kapsul sahur & selepas berbuka, menariknya saya tak rasa letih & lapar walaupun tengah mengandung 7 bulan.” – Puan Zira Azizan, pengguna VCO Treenea.
“Saya mempunyai masalah kulit EKZEMA. Apa yang saya buat, saya sapu VCO Liquid Treenea pada kulit bermasalah setiap hari & hasilnya masalah eczema saya HILANG & kulit lebih lembap & lembut.” - Puan Zira Azizan, pengguna VCO Treenea.
“Nurse puji perut saya cantik je walaupun dah 7 BULAN..saya sapu VCO Liquid Treenea pada perut bagi mengelakkan stretchmark & gatal2..Alhamdulillah saya mendapat 1001 khasiat yang terdapat pada minyak kelapa dara Treenea.” - Puan Zira Azizan, pengguna VCO Treenea.
“Kawan2 pejabat hairan tengok saya aktif tak macam orang mengandung. Ketika berbuka saya hanya makan kurma & kuih saja. Waktu sahur makan seseduk nasi & kurma.” Puan Zira Azizan, pengguna VCO Treenea.
-------------------------
> MY VCO BABY!
-------------------------
“2 bulan amalkan VCO Treenea, saya disahkan hamil 4W. Sepanjang kehamilan saya ambil VCO Treenea sahaja sebagai supplement tiada ambil pil lain selain klinik kesihatan bagi. HB cantik, tak ada kencing manis & masalah lain yang orang hamul selalu alami.” – Puan Azie Helmee, pengguna VCO Treenea.
“Alhamdulillah rasa sakit bersalin sekejap baby keluar sampai hubby pun tak sempat dipanggil untuk teman. Kulit baby bersih & licin je.”– Puan Azie Helmee, pengguna VCO Treenea.
“Dalam pantang masih amalkan VCO. Mummy sihat, baby pun sihat (untuk breastfeeding) & VCO Liquid pula sebagai losyen! 1 jenis supplement, semua kebaikan diatas sy dapat. Malah ada banyak lagi yang saya tak sebut.” - Puan Azie Helmee, pengguna VCO Treenea.
--------------------------------
>EKZEMA PADA BAYI
--------------------------------
“Seorang customer Nik yang anaknya mengalami Ekzema. Seawal 3-4 hari dah Nampak kesan. Produk Treenea 100% pure Virgin Coconut Oil, tiada bahan kimia berbahaya!” – Puan Nik, pengguna & stokis Treenea Kuala Lumpur.

SENARAI PENGEDAR: >klik Dealer Treenea  dan Agent Treenea 

FAST RESPONSE:
whatsapp/ sms: 012-9280896 @ Pembelian terus www.anaatira.com 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan Anda Di Sini atau di Kotak Pesanan FB kami. Anda akan dilayan dalam masa 24 Jam. ^^ Thank You Darling

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sitegiant E-Commerce