Monday, August 18, 2014

" PEMENANG MINGGU PERTAMA. TAHNIAH!! "




*** Kepada yg telah MENYERTAI, dan kepada yg tidak berjaya menjadi pemenang minggu ini :

 ANDA berpeluang utk menjadi PEMENANG pada minggu seterusnya
 Boleh menghantar seberapa BANYAK PENYERTAAN. TIADA HAD
 Pemenang akan diumumkan setiap hari ISNIN setiap minggu.

--------------------------------------------------------------------------------------

Tahniah kepada FB : Ika Roha

" Sebelum ni saya tak pernah tahu tentang minyak kelapa dara treenea hinggalah pada ramadan yg lepas ibu saya berikan keratan akhbar yg dah lama dia simpan mengenai vco treenea ni. Tujuannya untk mencari ubat yg sesuai untk ayah saya yg semakin teruk resdungnya.

-> Bila saya baca keratan tersebut,saya cari pula tentang vco treenea ni di internet. Lepas dah tahu kebaikan dan kelebihan vco treenea ni,hari tu juga saya terus beli 2 kotak untk ayah melalui dealer dr muar. Ayah kata,mulanya dia terasa gatal seluruh badan,saya minta dia terus makan.

-> Balik dari cuti raya,suami pula cadangkan kami berdua pula cuba vco treenea kerana kami juga mengalami resdung.Saya terus hubungi treenea official untk jadi dealer. Seminggu dah kami cuba, alhamdulillah, suami kurang bersin pada waktu pagi, dan dia kata badan rasa lebih ringan. Saya pula, lendir yg selalu menganggu disaluran hidung mula berkurangan dan gangguan pernafasan juga semakin ok.

-> Bila telefon ayah di kampung, katanya gatal seluruh badan dah ok, kalau makan seafood gatal berkurangan tak seperti sebelum ini. Tapi kalau makan lauk ayam masih lagi gatal. Saya minta dia terus amalkan vco treenea kerana nak pulih akan mengambil masa. Ayah juga kata dia rasa lebih bertenaga untk berkebun.

-> Skrg ni anak saya yg ada alahan kulit pun saya dah amalkan sapuan treenea. Alhamdulillah, dia dah tak menggaru 2 3 hari ni. Hari ni saya campurkan cecair treenea dalam air susunya. Moga kulitnya akan ok.

-> Saya juga perkenalkan treenea ni pada rakan sekerja. Setakat ni dah 4 orang mencuba. Semalam ada rakan sekerja lelaki nak order vco120 untk isterinya sebagai suplement kecantikan kulit. Gembira kerana ramai yg ingin mencuba. Harga yg berpatutan dan sgt berbaloi.

-> Saya juga ada masalah sembelit. Alhamdulillah, kesannya sgt cepat saya terima. Ibu saya juga dah amalkan vco kerana dia ada kencing manis,darah tinggi serta masalah kalori. Kini, kami sekeluarga sedang amalkan vco ".

PERKONGSIAN YG SANGAT HEBAT! TAHNIAH!

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan Anda Di Sini atau di Kotak Pesanan FB kami. Anda akan dilayan dalam masa 24 Jam. ^^ Thank You Darling

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sitegiant E-Commerce