Thursday, January 2, 2014

Sebelum mengambil sebarang herba, tanya diri anda soalan-soalan berikut!

Sebelum mengambil sebarang herba, tanya diri anda soalan-soalan berikut!

1) Adakah saya telah membuat kajian mengenai latar belakang herba ini?

2) Adakah saya perlu mengambil herba ini?

3) Adakah saya mengambil ubat-ubatan atau herba lain yang boleh menjejaskan fungsi herba ini?

4) Adakah saya telah mengambil dos yang betul untuk herba ini?

5) Adakah saya mengandung, atau menyusu?

VIA - GARLIC:IMMUNITY BOOSTER & HEART HELPER
SMILE WITH TREENEA
#Treenea. We share because we care.



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan Anda Di Sini atau di Kotak Pesanan FB kami. Anda akan dilayan dalam masa 24 Jam. ^^ Thank You Darling

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sitegiant E-Commerce