Thursday, October 3, 2013

TAHUKAH ANDA? ANTARA BAHAN LAIN YANG TERDAPAT DALAM TREENEA LUMIERE FACE SAVON IALAH ROSEHIP OIL




ANTARA KELEBIHAN ROSEHIP OIL UNTUK KULIT :

• LEKUK DAN PARUT BERKURANGAN
Ianya amat berkesan ke atas parut yang disebabkan oleh jerawat dan pembedahan, kesan bakar, campak, kecederaan dan luka. Keupayaan membaik pulih sel Rose Hip Oil amat berkesan untuk menggantikan tisu kesan parut dengan tisu yang sihat dan kulit yang normal. Ianya tidak setakat membaik pulih semula struktur kulit, ianya juga memperbaiki warna kulit dan ketegangannya.

• MENGATASI MASALAH PENUAAN KULIT
Rose Hip Oil menghalang dan mengembalikan kesan-kesan tanda penuaan kulit seperti kedut, kedut di mata dan kulit kendur dengan merangsang aktiviti selular kulit untuk menambahkan keupayaan pembaruan dan penghasilan sel-sel kulit baru. Muka anda akan menjadi lebih licin dan bila kesan tanda-tanda penuaan semakin hilang.


• MEMUDARKAN MASALAH PIGMENTASI
Ianya menambahkan keupayaan kulit untuk menghasilkan sel-sel baru. Bila sel-sel baru menggantikan sel-sel lama, tompok pigmentasi akan menjadi pudar. Rose Hip Oil juga boleh merangsang pemudaran "topeng kehamilan" (pigmentasi yang berlaku di pipi ketika mengandung) .

• MENGHIDRATKAN SEMULA KULIT
Bila kita menjangkau umur 50 tahun, kulit kita menghasilkan 10 kali kurang minyak berbanding dengan ketika kita berumur 25 tahun. Kekurangan minyak dan kekurangan lembapan akan membawa kepada dihidrasi dan kedutan pada kulit. Rose Hip Oil mengembalikan keseimbangan optimum asid lemak dan air yang menghidratkan semula kulit.

• MENGURANGKAN KESAN TANDA REKAHAN
Rose Hip Oil membaik pulih dan menggantikan tisu kulit yang telah koyak yang mengurangkan kehadiran kesan tanda rekahan dan menjadikan warna kulit lebih seiras.




UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ ORDER, BOLEH TERUS HUBUNGI

✎ private message :
https://www.facebook.com/pages/VCO-Treenea/192745960899216?sk=messages_inbox
☎ hotline : 012-9280896
✉ email : order.vcotreenea@gmail.com
☛ website : http://vcotreenea.blogspot.com

 
Kami sedia membantu anda..


 AWESOME TREENEAN’S
#Treenea. We share because we care.








No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Pesanan Anda Di Sini atau di Kotak Pesanan FB kami. Anda akan dilayan dalam masa 24 Jam. ^^ Thank You Darling

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sitegiant E-Commerce